فرست دی ! :)

خرید بک لینک

میگم بد نیست اگه یه ترمک اولین کلاس اولین روز دانشگاهش رو با نیم ساعت تاخیر بره ؟!!!


امروز تو جلسه معارفه میگفتن تو این دانشگاه به ازای هر 4 دختر 1 پسر هست :) و یه جورایی دخترونه اس و دلیل گیرندادن ببش از حد حراست به دانشجوهای خانم هم همینه و آقایون رعایت کنن که خانوم ها معذب نشن ! :)


از صبح کلا هر کلاسی میرفتم یه پسره خرخون توش بود که میرفت صندلی اول میشست و شکر بازی درمی اورد :|

تو آزمایشگاه شیمی وقتی برگه حضورغیابو دیدم فهمیدم فامیلیامون یکیه :/ (آخه همون یه پسر تو کلاس بود)


همونطور که آقاگل راهنمایی کردن با دنبال کردن بقیه بعد از کلاس سلفو هم پیدا کردم (البته جای خیلی دوری نبود)


+ کاف دوست جدیدمه

کاف میگه فلانی ورودی بهمنه الان با یکی از بچه های ترم بالا دوست شده :|

کاف اطلاعات قوی در هر زمینه ای داره

از هم صحبتی با کاف زیاد خوشحال نیستم

اما فعلا نمیشه کاریش کرد


+الان که اینو مینویسم دارم بیهوش میشم

دیگه نمیتونم :/

شب بخیر :)



ببار دیگه لعنتی :/...

ما را در سایت ببار دیگه لعنتی :/ دنبال می‌کنید

برچسب: سی دی فرست فرند 2, نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 22:53

صفحه بندی