میگم بد نیست اگه یه ترمک اولین کلاس اولین روز دانشگاهش رو با نیم ساعت تاخیر بره ؟!!!
امروز تو جلسه معارفه میگفتن تو این دانشگاه به ازای هر 4 دختر 1 پسر هست :) و یه جورایی دخترونه اس و دلیل گیرندادن ببش از حد حراست به دانشجوهای خانم هم همینه و آقایون رعایت کنن که خانوم ها معذب نشن ! :)
از صبح کلا هر کلاسی میرفتم یه پسره خرخون توش بود که میرفت صندلی اول میشست و شکر بازی درمی اورد :|
تو آزمایشگاه شیمی وقتی برگه حضورغیابو دیدم فهمیدم فامیلیامون یکیه :/ (آخه همون یه پسر تو کلاس بود)
همونطور که آقاگل راهنمایی کردن با دنبال کردن بقیه بعد از کلاس سلفو هم پیدا کردم (البته جای خیلی دوری نبود)
+ کاف دوست جدیدمه
کاف میگه فلانی ورودی بهمنه الان با یکی از بچه های ترم بالا دوست شده :|
کاف اطلاعات قوی در هر زمینه ای داره
از هم صحبتی با کاف زیاد خوشحال نیستم
اما فعلا نمیشه کاریش کرد
+الان که اینو مینویسم دارم بیهوش میشم
دیگه نمیتونم :/
شب بخیر :)
ما را در سایت ببار دیگه لعنتی :/ دنبال میکنید
برچسب: سی دی فرست فرند 2, نویسنده: بازدید: 44