اینم آخرش

خرید بک لینک

نمیدونم الان باید خداروشکر کنم که مردودی نگرفتم یا گریه کنم بابت این قبولی که گرفتم .

البته از اولش با اون رتبه شاهکار مشخص بود نتیجه چی میشه :|

امروز نتیجه آزادم اومد و با اختلاف ترازهای خیلی ناچیز رشته های خوبشو قبول نشدم .

با همه اینا این چند روز از همیشه آروم تر و ریلکس ترم و فقط دارم فکر میکنم به اینکه باید چیکار کنم .

امروز به یه نتایجی هم رسیدم و با اینکه میترسم نتونم و کم بیارم اما میخوام سعیمو بکنم اینبار بیشتر و محکم تر از قبل :)


+ هیچ وقت فکرشو نمیکردم که رشته بیوشیمی دانشگاه آزاد بخوام برم .

+ برای دانشگاه رفتن استرس دارم :) ولی هیچ ذوقی ندارم :|


پ.ن: اومدنم به اینجا دیگه کمتر از قبل میشه متاسفانه...

پ.ن: بهترین فصل سال دوباره اومدی تا مردم این شهر رفتنشان، نبودنشان، غمشان و بی حوصلگی شان را گردن تو و آب و هوایت بیاندازند!!!

به قول اخوان ! : باغ بی برگی که میگوید که زیبا نیست ؟

داستان از میوه های سر به گردون سای اینک خفته در تابوت پست خاک میگوید

باغ بی برگی

خنده اش خونی ست اشک آمیز

جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن

پادشاه فصل ها ، پاییز.

ببار دیگه لعنتی :/...

ما را در سایت ببار دیگه لعنتی :/ دنبال می‌کنید

برچسب: اینم اخرش,اینم از آخرش, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 21:06

صفحه بندی